Cumartesi, Şubat 25, 2006

Bugün


Evet başlıktanda anlaşılacağı gibi bugün hayatımdan geçen ilginç atraksiyonlari anlatacağım.Devamlı (bu sözcük kesilerek yazılınca çok komik olabiliyor ama yazmayacağım) okuyucularımda farkedeceği gibi Türkçeye baya hakim bir yazı tipimle gönüllerde taht kuruyorum.Şimdi soracaksınız niye hocam böle yapıyorsun biz senin eski halini sevmiyorduk zaten şimdi hiç sevmeyeceğiz bi s... git falan?Bunun cevabı aşağıda benim sevgili okuyucularım..

Bugün ne yaptım?(Klasik bi günlük gibi oldu sanmayın aslinda öyle bugünü yazmak amacındada değilim ama ilginç bişi oldu.)Bugün önceden www.kadro.org (reklam yaptım) da bulduğum bir işe başvurmuştum.Kuyumculuk fuarı kayıt için çalışacaktım.Bir arkadaşla mulakata gittik.Aslında biz görüşme sanıyorduk ama mülakat çıktı.İsmini açıklamak istemediğim bir bayan ki o firmada yönetici diyebiliriz,onla muhabbet ettik.Cv mize bakarak klavye bilginizi sordu bende mükemmel dedim.Msnden gelen o hızlı yazmama güvenerek klavyenin başına oturdum.Evet çok iyi yazıyordum ama data girişleri olduğu için hepsi Türkçe karakter olması gerekiyormuş o hanım aferin Ümit ama Türkçe karakterlere dikkat etmelisin dedi..
Ve asıl önemli action ingilizce mulakat yaptı..ona göre yabancı kayıtda yada Türk adı verdiğimiz yurdum insanının kaydıyla uğraşacaktım..Hanım bana ''umit would you tell something about yourself,your life,your family...'' diyerekten konuya girdi.Bende batır batır konuştum böle kadın memmun kaldı ama asıl sıctığım yer bana beğendiğin filmi sordu ve o filmden biraz bahseder misin dedi..(ing hepsi bu arada :P) bende eternal sunshine of a spotless mind dedim hanım irkildi tabi bu engin sinema bilgim yüzünden.Bana bi sahne anlat dediği zaman ben filmi unuttum evet filmi unuttum diyorum jim carrey oynuyor çok beğendim ama yok film böle love story falan yok gelmiyor en sonunda i liked it dedim... ''hmm'' diye bir ses geldi..belki bu yüzden Türk Vatandaşlarının olduğu yere ekleyebilir beni...

Son sözlerime şöyle devam (bakın yine ayırmadım) ediyorum.Mülakat güzel birşeydir.Önemli olan mülake edilen değerlerin kaybolmamasidir.. (ne dedim ben).. Yeşil Kediler dikkat edin ii geceler..

dipnot:Şu an Avril Lavigne - Nobodys Home Acoustic caliyor.Tavsiye ederim..(Ama Avril Lavigne'nin tek bu şarkısını bilirim ve kendisine gıcık kapıyorum..)
The Somebody

Hiç yorum yok: