Perşembe, Şubat 23, 2006

Haftanın Kritiği


-Haftam çok yoğun geçiyor. Artık derslere girme kararı aldım çünkü bu dönem sonunda da 2. sınıfa geçemezsem bir daha hiç geçemem. Ancak verilen eğitim o kadar kötü ki, bugün 3. kez aldığım bir dersin yanlış anlatıldığını farkettim. Yeni hocamız, bir konuyu anlatmadan başka bir konuyu anlatıyordu. Ben de kalkıp "olmaz öyle şey." dedim hocaya. Sonra da sinirlenip çıktım dersten. Yahu ilkokul ortaokul olsa anlayacağım. Ama burda akademik bir eğitim veriliyor ve kadın kafasına göre ders işliyor. Bunu farkeden de sınıfın belki de dersle en az alakası olan öğrencisi...
Elimizden birşey gelemiyor, sistemi değiştiremiyoruz. Ama kabullenmek de bana yakışmıyor. Girmesem mi acaba derslere?

-Buarada kendime yeni bir smile yaptım. Daha patentini alamadım ama... @:) ne kadar tatlı değil mi, elvis smile ı...

-Liseden bir arkadaş geldi Bursa'ya... Çok eğlendik, güzel vakit geçirdik... Tekrar sağolasın dostum...

-İnsan beyninin maymun beyninden daha büyük olmasının nedeni bin yıldır sahip olduğumuz beslenme alışkınlıklarımızmış. Yediğimiz balıktaki iyot ve demir nedeniyle maymunlardan daha zekiymişiz. Yarın gidip kendime bir maymun alacağım. Adını tayyip koyacağım. 1 hafta balık yedireceğim. Eminim daha zeki olur...

-"Anlat İstanbul" adlı filmi izledim geçen. Gurbettekilere ve hala "bakire orospum" istanbulda ikamet eden herkese tavsiye ederim. Gitgide yozlaşan, değerlerin yitirildiği masalların kenti istanbulda fareli köyün kavalcısı, külkedisi, kırmızı başlıklı kız ve pamuk prenses masallarını tekrar yaşayın...

Çok yoğun olduğumdan az yazıyorum kusura bakmayın.
Sitede adet olmuş, bitirirken mercan dede ab-ı hayat çalıyordu...
Fotoğraf Salgado'nun. Rwanda da çekilmiş...

Bahadır "Bagon" Emirler

Hiç yorum yok: