Cumartesi, Mart 25, 2006

Alaka-ül Words

Yazmanlık dalgamın ilk denemesiyle karşınızdayım(metal of honor'dayım 24 ayardayım). Birçoğunuzunuz beni tanımadığını düşünerek, size biraz kendimden bahsetmek istiyorum[bkz: Candy shop(evet, iktidarsızlığa sebep olabiliyorum.)]. Genellikle, sokak aralarında gezerken gözü dikiz aynasında, kulağı "Arkaya takılan vaaar!!!" sesini bekleyen şoför gibiyimdir. Veya, bakkala yirmialtı[rakamla 27(işine gelirse)] gündür borcu olup da arkadaşlarıyla misket havası oynarken, filmde gördüğü artizin (evet, artiz) adını düşünen herifim ben.
Yazılarımda genellikle politik konulara girmem, girsem de dans etmem ona göre!! Her ne kadar dışarıya neşeli, güleç görünsem de, içimde hiç büyümeyen bir çocuk var.(güleç dedim de, olsa da yisek) Yani yeri gelir hüzünlü, ağlak şeyler görürseniz tarafımdan yazılmış, şaşırmayın. Özellikle böyle birbiriyle alakalı şeyler yazmayı sevdiğim için köşemin adını(kendi kendime köşe yapmayı düşünmüştüm de) "Alaka-ül Words" koydum, kız olursa da Ayşe koyacağım. Zaten Ayşe'nin tersinin de eşya olduğunu tam o an farketmiştim. (bkz: anastas mum satsana)(bkz: ey edip adanada pide ye) (bkz: nal imid nıtşarğu niçi kemriveç unub)
İlk yazı milk yazı derken yine yazmışım birşeyler(bkz: milk brothers). Yukarıda yazdıklarımın özeti olarak, sizin de anlıyacağınız üzere: Faruk K. süper dans ediyor.

Doğa [PeraPolente] Genç

4 yorum:

Olcay Bayram dedi ki...

güzel güzel böyle devam. dök içini yada doldur dışını. jesica albanın dudaklarının hastasıyım onu diyorum. çok sağol

Feanor dedi ki...

yorumlarda spam yapma bari be dodo.

feanor.

Unknown dedi ki...

büyük ihtimalle haftada bir gidicek bu "alaka-ül words" zimbırtısı. Bu arada, hayri abiyle jesica ablayı gördüm selamları var.
[Pera Polente]

Adsız dedi ki...

yazın çok güzel ve hoş olmuş..siyasal mesajlardan uzak dur ve 2 kere 3= 6 dır bunu sakın unutma.. iyi yazmalar

R.Tayyip Erdogan