Cumartesi, Mart 25, 2006

Bir spam We Dumur Detayları

Öncelikle spamlerden ölesiye nefret ettiğimi söylemek istiyorum,kişi listemin oldukça cüzzi bir rakamda olmasına rağmen spamler benim de yakamı bırakmıyor....İşte en son gelen spamlerden biri taze taze,çıttır çıtır bir spam,okudum we her satırda ayrı bir dumur detayı buldum!

--Eğer dürüst davranırsanız bu size doğruyu söyleyecektir. Şaşırtıcı şekilde doğru.Cevaplarınızı bir kağıda yazın.Hile yapmayın manasız olur. Cevaplar bu sayfanın sonunda!--
Şaşırtıcı derecede doğru....adam kendini freud sanıyor! freud amca yanılmaz hesabı öyle gizemli bir giriş yaptı ki....burda ulan söylemesem ne olur gibi birçok sey söyleyeblirsiniz o anki sinirle,fakat onları şimdi ben burda dile getirmiyim:) dewam ettiğimde şöyle bir kasılıyorum --Karşı cinsten birisinin ismini yazın--- bu cümle insanı ister istemez kasıyor be, yani buraya güzel bi isim yazmak,waktiyle aramızda bişeyler gelişmiş weya gelişebilecek yada gelişmesini istediğim birini yazma zorunluluğu duyuyor insan.Şimdi ilk aklıma geleni düşündüm de.Karşımdaki apartmanda gün boyu balkonda oturan Turan amca! Ulan yazamazsın ki...Ya sonunda kötü bişi çıkarsa! Düşünsene yılların Turan amcası...Çocukluğunu bilir senin...Ayıp bi olaysa? Sonra 5 gün boyunca adamın yüzüne bakamazsın maazallah.Yaw ama ben onu yazmak istyorum....Şimdi testin sonuna da bakamazsın:( olmaz öyle,yoruma göre cewap werilir mi? yok ben dayanamıycam,dürüst ol demedi mi hem tamam işte Turan amca ahada yazdım gitti:)
--En favori renginiz kırmızı,siyah,mavi,yeşil,sarı'dan hangisidir? -- hadi buyur! Yahu karar wer,en favori rengim mi ? Yoksa bu saydıklarından en sewdiğim mi?Kardeşim bu nasıl bir anlatımdır böyle? cewap yazamam...En fawori rengim cam göbeği.Hımmm en yakını hangsi acaba yeşil yasdım gttti yahu.
--Beyaz ve siyahtan hangi rengi daha çok seversiniz? Aynı cinsten birisinin ismini yazın?--
hiç birini de sewmem nefret ederim allah allah bu kadar zorlayıcı soru da görmedim yaw iii bari nefret ettiğim iki renkten birini seceyim siyah oldu mu!
Aynı cinsten brinin ismi... İlk aklıma geleni yazıcam yine.İlk okulda bir teyze wardı acaip bağırıp çağırırdı okulun ortasında arzu teyze.... Aklıma ilk gelen o! Kadın öyle bir bağırmış ki hala aklımda, ahada arzu yazdım nolcaksa olsun !
---Kaliforniya'yı mı,Florida'yı mı daha çok beğenirsiniz?-- hımmm ben New Orleans filan desem? Offf hiç bir bilgim yok ki tanrım, hayır neden Kaliforniya yada Florida anlamadım ki! İşte bu yüzden nefret ediyorum...Yahu bir kere benim hiç ilgimi çekmedi bu eyaletler, bilmiyorum birşey,cok sinir bişey ya sanki birisi benim bunlarla ilgilenmediğimi biliyor we uyuzluk olsun diye ikisini bi araya getirip ahaa sana soru diyor.Hangisini daha çok beğeniyorsun ? Yaa işte biliyo olsan bi tane seçersin der gibi,tıkanıp kaldığım bir yer muhakkak olur!

Cewaplar:
1-Bu şahısı çok seviyorsunuz./Aşıksınız.
hönk! Birincisi Turan amca yaz kış balkonda oturması we gece 4 te bile çıksam tam karşımda bir korkuluk tavrı sergilemesiyle yeterince sinirlerimi bozuyor.Bir de dışarıdaki çocuklardan biri için : 'şu çocuk bana deli dedi,işaretle söyledi' diyerek sergilediği kronik paranoyanın pek de hoşuma gittiği söylenemez!... Bir gün bile oturup ulan ne kadar sewiyorum be demedim sallama ! İkincisi yemin ederim aşık değilim yahu...Al işte ben bugün perdeye dahi yaklaşamam,gözlerimden anlar benim! Adamda ilginç bi hal war zaten ne yapacağını kestiremezsin.ahada şu kız spamde benden bahsetti der,ben de zaten hayır diyemem insanlara! Offf birden soğudum yılların Turan amcasından!
Cewapların dewamını okumaya cesaret dahi edemiyorum....kim bilir arzu teyze hakkında ne dicek!!!!
alev "alew" boyraz

Hiç yorum yok: