Perşembe, Mart 23, 2006

gece gec saatlerde makarna yemek

gece saat 03:53. karnım açtı artık tok. bahadırla aramızda giriştiğimiz bulaşıkları kim yıkayacak konulu ufak çaplı muharebenin sonuçları belirsiz. sonuçta o tek parça bulasık yıkandı. onemli olanda sonuc değil midir zaten? çoğu zaman değil.
şu 20 yıllık yaşamımda anladığım birşey varsa açlık bir işkence uykusuzluk ise salaklıktır. birinden kurtuldum diğerini ise kendi cezası olarak hala çekiyorum. ne de olsa kendi eylemlerimizin sonuçlarına katlanmalıyız.
bu aksam tekrar anladım ki bahadır gastronomik açıdan mucizevi bir insan. gecenin köründe 2 tabak makarna yiyip daha sora yapmamasını soylediğim halde basımda karnım ağrıyor diye dert yanıyor. hem mucizevi hem yüzsüz anlayacağınız.
gastronomi demişken. benimde karnım ağrıyor. sanırım makarna üzerine nakşettiğimiz (uygun şekilde yerleştirmek) ketçhap bozuktu. neyse ikinci paragrafın sonu herkez için gecerli.
bugun gs fb maçını izledim. güzel maçtı. seyirciler ilginçti. bazı insanların kendilerini birşeyin parçası hissetmek için ne kadar hayvanlaşabileceğini görmek eğitici oldu. ders çıkarmalı mıyız? belki.
çevreme bakıyorum. ve çoğu kişinin çok kolay tahrik olduğunu görüyorum. tehlikeli bir olgu bu. yakında kendi gözlerimle bir linç girişimi görürsem şaşırmayacağım ama yine de üzüleceğim.
yarın okul var. gitmek gerek. ama ben gitmek istemiyorum. zaten sınıfın yerini de unuttum. ilginç demi. belki de değil.
bazı insanlar azimle ders çalışabiliyorlar. ben yapamıyorum. hiç bişeyi azimle yapamaz oldum. belki tuvalete girmek dışında. evet tuvalete kesinlikle azimle giriyorum.
bu aralar aşık aşık dolaşıyorum etrafta. güzel bir duygu. kendimi ilk defa bir başka insan için sorumlu hissediyorum. pek seviceğimi sanmazdım bu olayı ama garip şekilde olması gerekenin bu olduğunu düşünüyorum. kader mi? kadere inanmam.
etrafımda teşekkür etmem gereken bir sürü insan var. nedense onlarla yanyanayken hiç aklıma gelmiyor bu. sanırım birşeyin değerini o seyi kaybedince anlamak diyen söz doğru. bir yere kadar.
karnım ağrıyor. ısrarla. hala.
bir sigara yakıcam sanırım.
World of warcraft'a baslıcam sanırım. sendit.comdan sipariş verdim. umarım gelir.



caner "feanor" şahar |np. Bob Marley - Buffalo Soldier|

Hiç yorum yok: