Perşembe, Mart 23, 2006


Hani bazı anlar vardır. İnsan bunalır, az da olsa rahatlayabilmek için, hayatını tekdüzelikten kurtarabilmek için bazı değişikliklere ihtiyacı vardır. Evet değişiklikler...
Geçen hafta saçlarımı kestirdim mesela. Beni yakından tanıyanlar sarsılmışlardır şimdi, ne yani bizim bahadır saçlarını mı kestirmiş? Evet hiçbir baskı altında olmadan, bilinçli, ayık bir kafayla gidip saçlarımı kestirdim. Pişman mıyım? Bilmiyorum, ama biraz rahatladığımı söyleyebilirm...
Yaklaşık bir iki ay önce bir rüya görmüştüm. Daha önce hiç gitmediğim bir yere gidiyordum. Haftasonu oraya gitmeyi düşünüyorum. Dikkat ettiyseniz adını vermiyorum, hayranlarımla orda karşılaşmak istemiyorum:P. Şaka bir yana biraz kafa dinlemem gerek.
Bakalım yeni bahadır az da olsa hayatta aradığını bulabilecek mi? Hepsi ve daha fazlası haftaya...

"Edith Piaf-Cest d la faute a tes yeux"


Bahadır "Bagon" Emirler

Hiç yorum yok: