Cumartesi, Mart 25, 2006

Tanınma Fobisi

--mutfaktan sesler mi geliyor
--bilmiyorum
--duymuyor musun?
--neyi?
--sesleri...sesler geliyor mutfaktan dedim ya
--iii bşeyler duyduysan gidip bak tamam mı
--offf otur sen we işitme duyunu kullanma tamam mı ben gidip dış dünyayla biraz ilgileniiiym!
kusura bakma seni yalnız bırakıyorum!
--emin ol önemli değil...

çalışma masasını yawaşça titreterek,kalktığı sandalyeyi de hafifçe bir tarafa iterek yawaşça kapıdan cıktı.camlı bölmeden onu izledim...bunu
özellikle yapıyor diye düşündüm.kızdığında hep böyle yapardı,gayet sakin bir tawır takınır özellikle hiç ses cıkarmamaya dikkat ederdi
normal olmayan bir dawranıştı bu diğer insanlara göre belki de hatta bana göre de.sinirlendiğimde hep ona hissettrmeye calışırdım bunu
cıkardığım gürültülerle yani bu gibi şeylerle işte.onun tam aksi dawranışlarla! 3 yıl boyunca harika günler gecirdik.düşününce herşey mükemmeldi
diyemesem de mükemmelliyetçi iki insan için oldukça sıkı bi ilşki diğer insanlar için ise özenilecek bir yaşamdı! ilişkinin ömrü tükeniyormuydu acaba??
bunu son zamanlarda kendime durmadan soruyordum,cewabını wermiyordum ama...wermek istemiyordum,şimdi durup dururken herşey bu kadar sakinken sewmiyorum artık onu demek çok acıydı....riyakar bi insanım ben ewet öyleyim... bazen yüzüne bakıyorum bana herzmanki şirin tawırlarıyla gülümsüyor
we beni ne kadar sewdiğini söylüyor....öyle zamanlarda içimdenonu öldürmek geliyor! öldürmek... ben kötü dşüncelere daldıkça,ondan uzaklaştıkça ne kadar sewdiiğini söylemesi sinir bozucu

--birşey yokmuş
--iyi
--bugün cok asabisin
--konusmuyorum bile nasıl wardın bu kanıya
--ewt konuşmuyorsun....

beni ne kadar iii tanıyor.artk yalan söyleyemiceimi biliyorum.belki de korktuum buydu benim...her insan bir süre sonra cözülür.bu kaçınılmaz.cok
yazık,artık akıl oyunlarımla onu şaşırtamıcak mıydım?artık kızdım kızmadım konusu acıldıında cewabını hiç düşünmeden wericek miydi?
beni tanıyamzsın sen tawırlarımı artık ilgsini cekmek için kullanamıcak mıydım? ewt bunların hepsi cewapları olumlu olan sorulardı.lanet şey! kahretsin!
bununla da bitti işim dedim içimden... diğer ilişkiler gibi tamamlanmış bir puzzle halini aldı bu da ! artık dewam etmek imkansız...keşif dewri
sona erdi,artık ben hızla kötüleşicem o ise hızla günlük konusmalarımın altındaki manaları yüzüme wurucak...artık ya ben kendimi imha edicem ya onu yada bu ilişkiyi....nedensiz yere bir terkediş daha.kimseye acıklayamadığım we sawunamadığım,başımdan sawamadığım düşüncelerimin körelttiği bir birliktelik daha...kapıda bekleyen bir yalnızlık daha....bir yitirlmişlik yada bir eksik kalmış sewgi daha!
alev "alew" boyraz

Hiç yorum yok: