Pazar, Nisan 09, 2006

katliam katliam katliam


Dünyada yaklaşık 10 milyon yahudi var.Hitler yahudi katliamı yapmasaydı 15 milyon yahudi olacaktı dünyada.10 milyon yahudi dünyayı kasıp kavuruyor.Müslüman cografyasındaki insanların kanlarıyla ellerini yıkıyorlar.İyide 10 milyonluk bir insan grubu nasıl bu kadar güçlü olabilir.İstediğinin kafasını kestirip istediğini iktidara getiriyor.Bunun cevabı gayet basit,bu cevabı aslında hepimiz biliyoruz:''Sermaye''.Dünyada nam yapmış büyük şirketlerin arkadasında kesinlikle bir yahudi baş vardır;ama baş yahudi olarak gösterilmez.Kafası basmayan mazlumlardan birini baş gösterirler.Yahudi zamanının hepsini çuvarlara para doldurmakla,banka çüzdanlarını koymak için gizli depo yaptırmakla,öleceklerin listesini hazırlamakla meşguldürler.Nedir bu insanların alıp veremedikleri?Arkadaşlar bence tüm bunların kaynağı tevratın orjinalliğini bozan hatta bozmakla kalmayıp katliamı dinin gereği gösteren şerefsizdir ya da şerefsizlerdir.Adamların dinine göre Yahudi birnevi nazi gibi ari ırk kabul edilir.Diğer tüm insanların görevi yahudilere hizmet etmektir. İşte adamlar bu bilinçle kahkahalar eşliğinde adam öldürüyorlar,tecavüz ve işkence ediyorlar.Hatta bunları ğögüslerini gere gere kameraya çekiyorlar.Ayrıntıları hesaplamadıkları için bu görüntüler belirli bir zaman sonra medyanın eline geçiyor. Geçiyor da ne oluyor. Bir kaç adam sorumlu gösterilip gözaltına alınıp mahkemeye çıkıyor ve bir anda bu şahsiyetler meçhul oluyorlar. Olan gene mazlum müslüman kardeşlerimize oluyor; ÇÜNKÜ ORTADOĞUDA MÜSLÜMANLAR YAŞIYOR. Hitler'in yaklaşık 5 milyon yahudiyi ızğara yapmasını onaylamıyorum. Bu da katliamdır. Ama tüm bu pislikleri temizlemek gene türk milletine kalacaktır.Eyvallah

ERGÜN

5 yorum:

Feanor dedi ki...

Lütfen siteye başka insanların gerçek kabul ettiği değerleri küçültücü ve zedeleyici yazılar yamayalım.

caner "feanor" şahar

dodothebird dedi ki...

yav siteye yeni gelmiş bi arkadaşa şimdi gereksiz bi çıkış yapmak istemiyorum ama bence de biraz ağır bi yazı olmuş."pislikleri temizleyen türk milleti" zannımca pek enteresan olmuş.yazılarımıza biraz daha özen gösterelim ve özellikle bu gibi ağır konularda biraz daha objektif olmaya çalışalım zira bu kıçımızdan salladığımız bi geyik mevzu değil.ben yine de yazının geleceğini bagon a ve olcay a bırakmayı uygun görüyorum.
bu yazı gitse bile ergün aramıza hoşgeldin ve yazmaya devam abicim.derdimi anlatabildim umarım!

doğan "ahanda" öztürk

HoRuS dedi ki...

ergün hosgeldin aramıza,ben kimseyi inandıkları veya düşündükleri yüzünden yargılayan bir insan olmadım hiçbir zaman ama samimi bir şekilde söylüyorum ki:yazı ırkçı bir yakarış olmuş bana göre,dünya adil değil bunu hepimiz biliyoruz ama yahudilerden nefret etsen bile bunu sitede ağır şekilde belirtmemeliydin bence.Düşüncelerini iddialı şekilde ifade etmek güzel tabi ki ancak bir topluluğu rencide edici bir üslupla değil...bu arada ben de müslümanım

MrTince dedi ki...

olmu$ mu olmamı$ bu yazi..yahudi,musluman hristiyan gibi din,ırk ayrimi yanlis bir du$unce tarzi..senin bu dunyada ne kadar nefes almaya hakkin varsa bir yahudinin de bir muslumaninda,bir ıraklınında,bir amerikalınında o kadar hakki var..tek sucu ticarete cok fazla kafa yormalari,gunlerinin 24 saatini ticaretle harcamalarimi yani bu insanlarin..insancil olmak lazım biraz..ustelik her$ey bir kenara.bunlari temizlemek neden turk milletine du$sun ki..biz ortaligi mi temizliyoruz..tarih boyle bir hadiseyi kaydetmemi$tir..tuhaf ve ilgi cekici bir yazi olmu$..enteresan geldi bana..

Adsız dedi ki...

kadeşim nasıl tek suçu zamanlarının 24 saatini ticarete ayırmak olur. Hergün masumların canının yandığını görmemezlikten gelmek dogru mu olur? Ayrıca çok ticaret yapıp zengin olanlar var. Ama adam öldürmeden