Cuma, Ekim 05, 2007

Me Pe Üç

Bugün farkettim de mp3 pileyırım beni çok seviyormuş.Ben de onu severim iyi çocuktur kereta(kerata miydi).Neyse efendime söyleyeyim o beni cidden çok seviyor.Şimdi diyeceksiniz "ne alaka oglum alet insanı sever mi hiç yakışı kalır mı?"(yakışıkı şıkı şıkı baba) size cevap bile vermiyorum o zaman.

Nereden geldim bu kanıya peki?Aslında belli ediyordu böyle müzik falan çalıyor ben severim müziği çok severim hem de mp3 pileyırım da müzikler falan çalıp beni mutlu etme çabalarındaydı.İlk başlarda görevi lan tabi çalacak diyerek pek iplemiyordum.Amma velakin(cümbür cemaatin pek hoşuna gittin sen) shuffle özelliğini devreye soktuğumda kerate(bu seferde böyle yazalım) böyle karışık çalıyor ya hani işte hep böyle içimden ne geçerse onu çalıyor.(içimden geçmek de ne pis bir deyimmiş) he şimdi nasıl mı oluyor böyle mesela thom yorke'un the clock isimli güzide parçasını çalıyor ya böyle şarkı işte başlıyor "taaaaaym is ranniiin aaauttt for asss" diyor ya böyle ulan diyorum bitse de bi muse çalsa arkasından time is running out çalsa diyorum kendimce sonra kereta bir bakmışım onu açmış.. ya da ne bileyim petrucci den ile ensturmental sololarla melodisiyle bunalımın dibini cıkartırken lan bir de dan çalsan süper olacak diyorum bi bakiyorum arkasından o geliyor...

Sonra anladım ki beni seviyormuş çok mutlu ediyor beni kereta.pili falan da uzun gidiyor böyle 15-20 saat dinliyorum bana mısın demiyor.Naber falan diyor bazen..

Neyse güzel birşey hoş arada uyuz şarkılarda çalıyor sırf ilgileniyim onla diye hadi bakalım diyorum ben de.

4 yorum:

Müslüm Gürseks dedi ki...

yazı rengini sikeyimhh!

TrexxxXx dedi ki...

=( ya da :( smiley ina birşey diyor muyum lan?

Değişik dedi ki...

ÜMİTT seni efeslen(esef miydi) kınıyorum bu yazı bana tanıdık geldi ne dersin?

Adsız dedi ki...

he he güzelllll