Cuma, Kasım 02, 2007

Bir Osurdum Hayatım Karıştı

Can sıkıntıma çare arıyorum a dostlar.. b arkadaşlar c can düşmanlarım derdim ama ne bilim sanki pek bir bayat espri olur diye demedim.. Yaa niye demedim ki sanki.. Ağlıyorum kahrımdan lan.. İbrahim tatlı tatlı söylerdi.. Ben ağlardım.. Ben ağlardım, İbrahim söylerdi.. İbrahim ağlardı, ben söylerdim.... Ben ağlarken İbrahim ağlamazdı.. Şimdi farkettim lan;

"İbrahim de ibnenin tekiydi.."

Kiralık katil tuttum kendime.. Hayal dünyamda ölüm yok çünkü.. Parasıyla değil mi lan, kıroyum ama para bende, para dibin kara benim götüm senden kara vb.. bir sürü ata, büyük, hürmetli sözler dinledim.. Para hep bir çıkış yolu olmuş lan.. Harbi bak.. Bunu öğrendim ben bu yaşta.. Bak işte arkandaki yaşta.. Gözyaşında bunu öğrendim ben.. Öğrenmenin yaşı varmış.. Yaşarırmış gözler öğrenirken hayatı..

Garsonlara bahşiş yerine banknot halinde hüzünlerimi bıraktım geçenlerde gittiğim o balık lokantasında.. Mor ışığa tuttular, hakiki olduğuna inandılar.. Abi sahte bir adam mıyım ki kontrol ettiler lan? Yoksa bu devirde babama bile güvenmeyeyim mi gerçekten? Evimizin direği, boyası yavaş yavaş kalkan demir parçası mı sadece? Hüzünlendim gene.. Oğlum şu gözyaşlarımı bir bozdur bakayım..

Satılık kalpler şehrindeeeeeeeee diye buyurmuş Sertab abla.. Ay yirim yirim.. Benim de duygularım satılık lan.. Harbi bak.. Az kullanılmış, sahibinden üstelik.. Doktordan satılık diyemiyorum.. İnsanları kandırmaya kıyamıyorum.. Halbuki beleş kontör kazanabilirdim bu yolla.. Dedim ya.. Ah şu bencillik.. Yapamıyorum lan.. Elimden gelmiyor.. Bilmiyorum.. Siktir çekmek var ya hani.. Yok lan tutup çekmiyorsun.. Lan Tansu her boku yanlış anlıyorsun mnskym.. Neyse siktir çekmek var ya hani düşlerine.. Yapamıyorum lan bunu.. Çok aciz ve bir o kadar da zavallıyım masallarıma karşı.. Prenses yok üstelik masallarımda.. Gözüm hiç yükseklerde değil.. Ne bir prensim ben, ne de öpünce uyanacak bir prenses var hikayemde.. Bunu bilip bunu söyledim lan yıllarca.. Ama kimseye anlatamadım ki üzülüyorum yani.. İçiyorum tüm gece.. Annem gelip bağırıyor.. Annem bağırdıkça daha çok üzülüyorum.. Ağlıyorum.. Göz yasları tutuyorum.. Yaşlarımdan çelenkler yapıp yaktığım masallarımın üstüne koyuyorum.. Ne lanettir ki masallarım bitmiyor.. Bitemiyor.. Amma uzun paragraf oldu lan.. Yeni bir başlangıç yapayım..

Bir kedim bile yok anlıyor musun hadi ağzıma sıç şimdi.. Cayır cayır yansın götün.. En acı sosunu, en acı sonuma sakla ama.. Sonlarım, soslarınla harmanlanacak bu elin sonunda.. Normal biri değilim.. Farkındayım.. Ama normal sonları isteyen kim.. Hayatın tekdüzeliğini(sabah kalkmak, kahvaltı, öğlen yemeği, tv izlemek, internette dolaşma, akşam yemeği ve osurarak uyumak), bitişin farklılığıyla kapatmak istiyorum.. Elde bir şey kalmasın bu bölme işleminden sonra.. Küsüratlı sevgilerime, küsüratlı sonlarımı eklemeyeyim.. Hesabı yuvarlak alalım doktor bey.. Doktor bey!!!??? Doktor bey içinizdeki ibneliği bana göstermeyin lüften.. İyi ki bir yuvarlak dedik..

Pek kıymetli misafirlerim.. Kıymetinizi ikinci sınıf dükkanlardan alıp getirdiğiniz mutluluklarınızla gösterdiniz bana da.. İkinci sınıfta okumayı öğrenemeyen arkadaşlarım vardı benim.. Hepsi şimdi bana gülüyorlar.. Niye gülüyorsunuz lan? Yani ne var bunda? Onda bunda şundadır, şunda bunda ondadır, mavi boncuk kimdeyse onun bokunda keramet vardır.. Vardır lan.. Hiç yalan söylemem ben.. En son yalanı daha dün söyledim kendime.. Çok mutluyum mnskym dedim naber diyenlere.. Lan bir dakika.. Harbi ibnelik yapmışım be.. Canım yandı, hayallerim düz.. Hayallerim düzdü beni zaten hep.. Bak yine aynı konu açıldı.. Bıktım lan..

Kelimenin tam anlamını yarım yarım yaşayarak bir hayalin sonuna daha geliyorum.. Yapımda ve yayında emeği geçen; beynim, kalbim ve ellerime teşekkürlerimi sunar, bir sonra ki "hayal meyal yaşıyorum mnskym" programında daha görüşmek üzere diyerek bana ayrılan sürenin en sonuna gelirim.. Bakınız gelmek.. Ünlemler de var.. Dur koyayım(?).. !!!!!!.. Bu kadar yeter..

Esen kalın.. Ama çok eserse hasta olursunuz.. Ben diyeyim de..


Sahibinden Satılık Az Kullanılmış Duygular'dan alıntıdır..

2 yorum:

HaDeNa dedi ki...

hay allah iiiğini versinn senin emiiiiiii sen beni güldürdün sen de gülllll... ayy ayy valla süperdi özellikle osurarak uyuma kısmında koptumm :D:D hadi bklm ellerine ve klavyene sağlık .. :D

tatito dedi ki...

ehehe.. sağolasın..