Cumartesi, Aralık 15, 2007

gubbirigukguk

deli sıkıldım.

"ne kadar oldu acep buraya yazmayalı?" deyu dü$ünürken, "lan bana yasak mı koyuldu, adminiyim lan bu sitenin (olcay'ı yalarım)!" dedim kendi kendime. yazıyorum ulan! kendi blog'umu kirletmiyorum, gündelik kaygıların sikindirik pörtleklerini aktarımsala sıçıyorum, hepiniz de oturup okuyacaksınız o kadar!

(sinirli versiyonum yeni çıktı. bu aralar yazı dilim üzerinde kararsızları oynuyorum (kararsızları oynamak); velhasıl yeni yeni olaylara giriyor, heyecan dolu maceralara atılıyorum. kendimden fena halde sıkıldım, dadmin olmag adına atraksiyon pe$indeyim, oh bebek pe$in fiyatına taksitteyim, çeyiz düzüyorum!)

asosyalliğin dibine vurmak adlı bir kitap yazabilecek derecede ya$anmamı$lık biriktirmi$ durumdayım bünyede. bilmiyorum, bu da böyle bir dönem herhalde, geçer gider, ardından "ehuehue o ara öyleydi yeeaa..." deyu yorum dahi yaparım bakarsın, ibnemsi gibi pu$tumsu gibi, fantastique!

bitsin bu yazı. sıkıntım da geçmedi zaten, içim bayıldığ! yanaklardan öpmüyorum; zira sinirliyim biliyorsunuz, sinirliyken yanaklardan öpmek asla adetim olmamı$tır. bit.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel düşünmüşsün kardeşim.
Senin yazılarını okuyor ve Allah'ıma her gece dua ediyorum. Dualarım seninle.
(Duaları maviye boyadım, maviyi çok seversin)

Kardeşin Mahsun Kırmızıgül.