Cumartesi, Aralık 08, 2007

Yumrukları Yiyen Rock Tribi

Heyt Ulan !

Kırbacımı savura savura ilerliyorum dandik ekmek kuyruğunda.. İnsanların kırbaçlara alerjisi olması kötü tabi.. Olmak ya da olmamak, senle benim aramdaki tek fark bu işte.. Ben varım sen yoksun, senin dünyanda ben yokum elbette ama.. evet evet doğru bildin sen varsın.. Arkadaşın madalyasını getirin.. Orada bak.. Dolabın üstüne koyduydum.. Lan cezvelerin yanında.. Cezve dedim de bir kahve yap içelim lan hadi..

Gardiyan olarak zaman var beni gözetleyen.. O büyüdükçe ben küçülüyorum hayata karşı.. Daha bir kambur oluyorum, daha bir eziliyorum insanlara.. Korkularım, cesaretimi daha fazla yenmeye başlıyor.. Şah ve mat.. Et ve tırnak.. Tırnaklarım uzuyor bir de.. Etimden ayrılıyor uzadıkça.. E hani et ve tırnak ayrılmazdı.. Zaman işte gördün mü? Zaman diye gazete de var ki tiksinirim.. Neyse..

Soytarı geçmişime eğlendir beni diyorum.. Palyaço misali korkutuyor beni.. Hani küçüklerde palyaçodan korkarmış ya o hesap işte.. Soytarım taklalar attıkça cebinden dökülen bayat anı kırıntıları beni daha bir bunalıma sokuyor.. Ulan daha yeni süpürdüm geleceğimi.. Mahvettin lan..

Ampüller de patlar.. Evet.. Siyasi mesaj da var burda.. Hatta siyasi masaj da var.. Tayvanlı kızlar yapıyor.. Bak canım nasıl da çekti.. Heh nerde kalmıştık.. Evet ampüllerde patlar.. Mesela Pamela Anderson'un ampülleri patlasa çok hoş bir ışık gösterisi olmaz mı? Olur valla.. Konuya dönersek; Işık ne demekti ? Gelecek.. Patlamış ampüllerden yayılan ışık benim geleceğimi belirler mi acaba? Belirlesin noooluuuuur.. Yoksa "gaz" lambamı kullanmak zorunda kalacağım ki hiç hijyenik bir geleceğim olmaz o zaman..

Titanic bile batmış lan ko(knock out) dibine diyen arkadaşlarım var.. Batan geminin malları diyorlar Jack ile Rose'a.. Jack'i zaten hiç sevmem.. Tam bir orospu çocuğu.. Annesiyle alakası yok olayın.. Rose desen.. O da bencil göt.. Kıçı üşümesin diye tek başına durmuş kapının üstünde.. Neden yaptın bunu lan? Tüm dünya'nın bunu bilmeye hakkı vardı.. Hakkı Bulut var bi de.. Çok kral adam.. Çok ama.. 3-4 kral gücünde taşşakları var.. mış.. Öyle diyorlar işte.. Benim pek haberim yok.. Erkeklerle ilgilenmiyorum ulan..

Comfortably Numb'ın, Pulse kaydındaki o 4 – 4.5 dakkalık solosu gibi acılarım.. Sonuna kadar kusursuz ve bol yaş düşürtenden.. Şimdi mantık olarak şöyle bir soru doğuyor beyinlerde.. David Gilmour tanrı mı? Değildir ama lan.. Yok yok değildir.. Ama inancınız aniden sarsıldı di mi? Ehehe.. Bilerek yaptım lan.. Hayatla taşak geçmek çok zevkli.. Yumrukları yiyen Rocky tribindeyim bu aralar.. En güçlü darben bu mu diyorum kaderime.. Nakavt olmaya beş kala, sol kroşemi tam uçkuruna vurucam bu kaderin.. Ama çaktırmayın siz.. Haberi yok ibnenin.. Bak kafiye de oldu bu arada..

Ocağın altında mutluluğumu unuttum.. Ben gideyim de bir bakayım.. Dibi tutmasın.. Bir yazımın daha itinayla sonuna geldim bu arada.. Bak şuradaki arada.. İki lobun arası.. Evet evet.. Tahminin doğru..

Hadi eyvallah..

Hiç yorum yok: