Çarşamba, Mayıs 10, 2006

Alaka-ül Words 5

Evet, beş. Nedir yani? Sana hiç olmadı mı böyle şeyler? Metin Akpınar mesela.. Di mi? Badi vardı bi de E.T.den çakma, güzeldi lan o da. Karate Kamil'in Beşiktaş'lı İbrahim Üzülmez olduğunu anlayınca, gece gözüme uyku girmemişti lan benim. Harbi diyorum meğerse ne kadar da felsefi bir çizgi diziymiş lan o karate kamil. En son Ferrarisi'ni Satan Bilge'deki şifreyi çözmüştüm. Hani "Satan" falan, anladın sen... Ben de bir çizgi dizi çekiyorum şu sıralar. Aslında çizgi film değil de susam sokağı tarzında, kuklalı muklalı. İsmi de "Telet Abi". Böyle dört tane yaratık falan var, neyse ya gelirsen görürsün, anlatmakla bitmez.
Lan bayadır oynamıyorum, canım acayip "el kızartmaca" oynamak istedi. Ciddiyim lan, ne zevkli oyundu lan o. Bir de "uzun eşşek"(2ş) oynayalım lan bir gün toplaşıp, harbi diyom süper olur.
Sanat filmleri çekmek istiyorum, Şahin k. abim gibi. Harbi diyorum onun kadar işine önem veren birini tanımıyorum. Bir kere sanat yapmak için para harcanmaz. Yalnız onun kadar doğal oyuncu bulmak zor. Replikleri süper oluyor. Hele bir de filmi var ki off, sana şunu diyorum: Denizden Şahin K. çıksa yerim.
Satriani abimiz yeni albüm çıkarmış dinleme fırsatımız pek olmadı ama güvenim sonsuzdur kendisine, eline sağlık satriani abi. Bir de; "İzmir'e bir bilet Satriyanı olsun" gibi.
Saygılarımınan...

Doğa [Pera Polente] Genç

Hiç yorum yok: