Pazartesi, Şubat 20, 2006

Uçmak


Tam olarak tarihini hatırlamıyorum ama okulun başlangıcına yakındı galiba. Dolaştığım bir internet sitesinde aklımdan geçmeyen bir şey buldum. Sitenin ismini vermek istemiyorum çünkü bu site gazi madalyalarını açık arttırmaya çıkararak haberlerde fazlasıyla yer almış bulunmakta. Bulduğum şey maket bir uçaktı. Uzaktan kumandası ile havaya gerçekten havalanıp uçabilen ucuz bir uçaktı. Onu almaya karar verdim. Başka sitelerden araştırdım. Sonra bir sitede bu uçağa ait bir video buldum. O videoyu izlerken bütün hevesim kaçtı. Uçağı almaktan vaz geçtim. Çünkü uçağı çok kontrolsüz bir şekilde kaldırıyorlardı ve uçak uzaklarda bir yere düşüyordu. Ben bunu istanbulda yapamazdım. Edirneye uçağı taşımam gerekiyordu. Böyle bir şeyle uğraşmaya girmek istemedim çünkü kendimi videoda ki adam yerine koyup, o şekilde uçağı yönetip tıp fakültesinin camından içeri sokarken hayal ediyordum. Bu istek en fazla bir hafta sürmüştür. Bunu gençliğimize verebiliriz tabi ama hayat bir acayipliğini daha göstermiştir. Ben hiç aklımda olmayan bir şeyi almaya uğraşırken, onun hayatıma girdiği kadar hızlı bir şekilde hayatımdan çıkışını görmüştüm. Basit bir oyuncak olabilir ama bence bu yaşamın özetiydi. İnsanlar sıkılıyor, her şeyden sıkılıyor. Görüntüleri merak edenler buradan indirebilir.
olcay

Hiç yorum yok: