Cumartesi, Nisan 01, 2006

Alaka-ül Words 2

Arabada 5, evde 15 hoşuna da giderse bendensin. Ne? Yayında mıyız? Eehem, merhaba sevgili okuyan kişi. Ben de tam seni arayacaktım, tesadüfe bak sen. Ayıptır söylemesi Frank Sinatra dinliyordum da.
Frambuaz dedin de aklıma geldi; güneş görmeye dayanamıyorum, beni tutuyor. Zaten tutmasaydı düşüyordum. Sağolsun valla. O değil de saatleri bi saat ileri aldık ya, şimdi biz erken mi boşalacağız? Anlayamadım valla.
Liselerde şiddet artmış, başbakan da artistlik yapıyor. Ulan sen değil miydin "Liselerde okumayı şiddetle tavsiye ediyorum" diyen? (Meze mahiyetinde) Yoksa Unakıtan mıydı lan? (Pastörize yumurta, sakın beni unutma)
Dün yolda duran bi herifin arkasına geçip dizkapaklarımla eklem bölgelerine vurdum, süper zevkli oluyor (En azından suda eriyen Sandoz'u izlemek kadar). Ama bazen yanlış kişilere çatabiliyorsun. Hiç unutmam, eeee neydi lan?? Ha tamam. Bir keresinde kafede kızları keserken, yanlışlıkla elimi kesmiştim. Ama iyi oldu o günden beri elimi si... neyse. Vosvos 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10. Hehe sende patladı. Gel bir kere ensene vuracağım. Eee, Atatürk ne demiş? : "Görünen köy clubber istemez"
Saygılarımınan...

Doğa [PeraPolente] Genç

1 yorum:

Feanor dedi ki...

komiiiiiiik