Salı, Nisan 11, 2006

sabahlara dayanamam osman aga!


ya aslında yazamayacaktım ben.harbi diyorum ya.ne bileyim kimya çalışıyordum işte,bir ara vereyim çay falan içeyim demiştim.zaten bilgisayar günün yirmi beş saati açık e malum adsl teknolojisi sayesinde netten de kopamıyoruz.neyse işte bakayım siteye bari derken kendimi bir anda bu yazıyı yazarken buldum.
o değil de şu vizeler bitsin süper şeyler olacak sanki.öyle geliyor bana ama düşününce olmayadabilir."eeeeamooounaa koym"dediğinizi duyar gibi oluyorum.sen arkadaki bıyıklı küfür etme aklını alırım senin.
bazen düşünüyorum da [zaten bazen düşünüyorum,öyle arada bir,boş zamanım oldukça] ulan parantezi yazarken ne düşündüğümü unuttum.bak işte böyle yazı mı olur ya.çok saçma.şu anda kafamda hede hödö reaksiyonunun denge sabiti falan var.canım süper çay istiyor.[earl grey sevmiyorum şimdi buna karar verdim]
caner kişisi wow a başlamış.bir kaç bünyeyle daha bunun geyiğini yaptık.özendim valla.ama bir yandan da emin değilim.yaza belki başlarım diyorum.bakalım.bir de elder scrolls 4:oblivion çıkmış.of yaa...
bu yaz kesin bi oyun açacağım[ferepe].tembellikle hiç biryere varılmıyor[ömür varol geldi aklıma].oldukça modifiye edilmiş bir eberron setting kullanacağım büyük ihtimalle.
yeni yeni insanlarla samimi oluyorum bu aralar.güzel bir şey.kafa kimseler,kankalar falan çıkıyor ortaya.bu arada kanka lafı da ne kadar tikky bi kelime değil mi?yine de kullanıyorum ısrarla.
şimdilik bu kadar[ne kadar?].bu gereksiz yazı bitsin gayri!
derse devam edeyim ben de...[lan çay!?]
Doğan "dodothebird" Öztürk

Hiç yorum yok: