Pazartesi, Nisan 17, 2006

Aya maymun seferleri!


Uzaya insan yollamaya çalışırken acaba kim maymun yollama fikrini ortaya atmıştır? Köperklerde yollanmış ana maymunlar kadar ilgi çekememişler. Maymunu gren insan "Tamam abi ilk insan uzaya çıktı!" mı demiştir yoksa "Maymun bile çıkıyorsa ben hayli hayli çıkarım mı demiştir? İkinci lafı söyleyen adam bence uzaya çıkmalı çünkü onun dünyada yeri yok. O değil de gerçekten maymun bile çıkıyorsa bu kadar astronot (uzayadamı) eğitimine ne gerek var? Zaten parası olan gidiyor değil mi? Tabi tabi.

Bugün arkadaşlarla film izliyoruz. Gururla söylüyorum orjinal vcd (vidyo taşınabilir bellek) almışız. "Emily Rose Bize Geldi (Welcome to the Sucky)" gibi bir adı var. Benim bilgisayarda izliyoruz tabi. Film başladı incecik geniş ekran, ekranın üçte ikisi kullanılmıyor. Her ağızdan aynı hoşnutsuzluk sesleri yankılandı. Bilmiş bir tavırla "Yazılar bitince ekran büyüyor." dedim. Bekle bekle yazılar bitmiyor. Tamam işçinin, emekçinin destekçisiyizde, filmin başında bütün ekibin ismide geçmez ki kardeşim."Artık bu son olsun." dualarının göklere yükseldiği bir sırada son yazıda ekrandan silindi ve görüntü büyüdü. Ben ellerimi kaldırıp, ayakta "Göt olmadım ulan, göt olmadım!" diye bağırırken bir anda florasan pıt pıt etti ve yandı. Film başlamadan önce bir arkadaş lambanın anahtarına basmıştı ve ışık yanmak için benim coştuğum anı beklemişti. "Siz Emily Rose'un şeytan çarpmasını izliyorsunuz, ben burda olmuşum Olcay Bayram'ın aydınlanışı. Benim mistik güçlerim var oğlum." şeklinde mırıldanırken söylediklerimi ben bile duyamaz oldum çünkü kimse beni dinlemiyordu. Olay dinlenip dinlenmemek değil de işte güzel bi anı oldu.

Olcay "Kutsanmış" Bayram

Hiç yorum yok: