Çarşamba, Nisan 26, 2006

kelebek etkisi


Bugün anayasa hukuku sınavından sonra(vize döneminin son sınavı:)) ew arkadaşlarımla ev aramaya çıktık.Çünkü ev sahibimiz yıllık kira artışını %25'ten yapıyor.İlk önce emlakları dolaştık ve bize uygun evi tarif edip telefon numaramızı bıraktık.Aslında bizim amacımız aradığımız evi emlaktan bulmak değil çünkü birde emlağa komisyon ödemek istemiyoruz.Zaten öğrenci olduğumuzu duyan ev sahipleri fiyatı 100 ytl kadar daha arttırıyor.Sahibinden kiralık evi de bulmak çok zor tabiki.Birsürü yeri dolaştık ama hiçbir şey bulamadık,sonra eve dönerken,tam okulun karşısında sahibinden kiralık 3+1 aylık 450 ytl bir daire gördük,tabi görünce hemen sevindik aaaa işte okulun karşısı tam bize göre diye.Hemen pencerede asılı olan numarayı aradık ve evi görmek istediğimizi söyledik.Fakat evsahibi ancak 1saat içinde gelebileceğini söyledi.Bizde 1saat kadar okulda onu bekledik.Yanımda;ev arkadaşlarım,bizim evimizin bir üyesi olarak kabul ettiğimiz çok samimi bir arkadaşımız olan cem ve bir ev arkadaşımın annesi vardı.1Saat sonra eve tekrar gittik ve evsahibi(üstü başı paspal garip bir tip) bizi bekliyordu.Aramızda geçen diyaloğu noktası virgülüne yazıyorum.
EVSAHİBİ:
(Önce hepimizi baştan aşağı süzdü sonra büyük bir şaşkınlıkla)
-kim kalacak evde?diye sordu?
BİZDEN BİRİ:
-tabiki biz.kız öğrenci yani.
EVSAHİBİ:
-bu kadın kim?(ev arkadaşımın annesine hitap ediyor)
EV ARKADAŞIMIN ANNESİ:
-ben hepsinin annesiyim(biraz gülümsüyor ve ortamı yumşatmak için espiriye başvuruyor)
(hepimiz gülüyoruz ve tüm şirinliğimizi takınıyoruz)
EVSAHİBİ:
-sizin erkek arkadaşalrınız var mı?
(herkes birden afallıyor ve kimseden ses çıkmıyor)
EVSAHİBİ:
-sizin erkek arkadaşlarınız var mı?eve giremezler...
BEN:
-evet var:)(bu sırada cem'i gösteriyorum)
EVSAHİBİ:
-hayır erkek arkadaşınız var mı?(cem önce anlamadı:))
BEN:
-evet var tabiki!(çok sinirlendim)
EVSAHİBİ:
-olmaz ozaman.
BEN:
-İYİ TEŞEKKÜRLER(daha çok sinirlendim)
Ve adam gitti.Tabi cem'de jeton yeni düştü,biz o sırada kopuyorduk'seni kelebek'die.Burdan yanlış bir sonuç çıkarmayın cem'in ne görünüşünde nede gerçekte böyle bir kelebek etkisi yok:)Biz de adama olan tüm sinirimizi arkasından birsürü konuşarak çıkarmaya çalıştık ama nafile böyle bir adama hiç bir söz yetmiyor.Adam resmen bize nasıl bir muamele yaptı ki yanımızda annemiz vardı.(mama:p)Annemize yaptığı saygısızlıkta büyük terbiyesizlikti.Bu devirde hala böyle insanlar var oldukça bizim gibi masum öğrenciler ev bulamicak:(.Demek ki erkekten kızlara arkadaş olmuyormuş,tüm erkekler kötü niyet içindelermiş,kızlarla arkadaşlık yapan erkeklerde de kelebek etkisi görülüyormuş,burdan tüm erkek arkadaşları uyarıyorum:)AMAN KIZLARA DİKKAT!!!


fulya!DANTE'guler

Hiç yorum yok: