Cumartesi, Nisan 01, 2006

toplanın bakayım etrafıma,birşeyler diyeceğim!

Efendim,bakıyorum da sevgili sitemiz gün geçtikçe serpiliyor güzelleşiyor.Dobakelerimiz yazdıkça yazıyor,aramıza yeni dobakeler ekleniyor.Bir kısım tembel dobakemiz öylece duruyor onların da atraksiyon haline geçmelerini,narin parmaklarını azıcık yormalarını istiyoruz tabii.Komünitemiz büyüyor,umuyorum ki birkaç ay içinde daha da sağlamlaşacak.
Olcay bekliyor muydu bu kadarını acaba?Hiç sanmıyorum...Pek çoğu için sitemizin şu hali oldukça amatör görünebilir,doğrudur öyledir de.Ama olcayımla uzun "şöle bi site yapalım böle olsun öle olsun" muhabbetlerimizi düşününce sitenin bu hali bana inanın gurur veriyor.Bahadır la Olcayın benim nete bağlanamadığım bir ara "zimbadönek!" efektiyle hayata geçirdikleri bu site geleceğe dair umutlar beslememe neden oluyor.
İyi hoş buraya kadar.Bu yazı vasıtasıyla şöyle bir takım öneriler getirin istiyorum sayfaya.Herhangi birşey olabilir.Aktarımsal Bölge'yi daha çekici hale getirebilecek tüm önerilere açığız.Yorum yaz kısmına kastırın eğer varsa kafanızda söylemek istediğiniz birşeyler.Bu biiiiirrr.
Ayrıca dobakeler arası bir msn zirvesi düzenlemeyi düşünüyorum.Bunun için daha erken olabilir emin değilim aslında.Bahadır la öyle bir konuşmuştuk ama bence gününü ve saatlerini belirleyeceğimiz bir conversation[oldu mu hacım?] yapsak,dobakeler az buçuk kaynaşsa tabii ki geyik yapsa falan filan diyorum.Bu da ikiiiiii.
Neys, ben ufaktan kaçızlıyorum.Dobakelerimiz yazmaya devam etsinler,parmaklarına kuvvet herbirinin diyerek bitirdim.
Doğan "dodo the bird" Öztürk

1 yorum:

Feanor dedi ki...

öneri yok da convertion yapmak ne demek bilion umarım. din değiştirmeyi çoğu insanın isteyeceğini sanmıyorum.