Pazartesi, Nisan 17, 2006

Tırt yazı -2-

Tamam 14 yaşıma dair hiç bir anım yok, doğrudur söylediklerin ama 5 yaşımdan sonra ki hiç bir yaşımı sevmem ki ben. Ben 5 yaşımdan beri hiç bir şey yapmadım. 5 yaşımdan beri hiç boğa güreşi izlemedim, paraşütle atlamadım yada adam öldürmedim. Anlayacağız hiç bir şey yapmadım. Hayatımın en güzel yıllarını 5 yaşıma kadar yaşamışım. Bence insanın en güzel yaşıdır. 5 yaşımdan sonra hiç bir şey yapmamakla birlikte bazı soruların cevaplarını da unutmuşum. Mesala bana şu anda " 5 yaşında olmak nasıl bir şey? " diye sorsanız cevap veremem çünkü 5 yaşımda değilim. Oysa ki 5 yaşımda olsaydım "İşte bu kadar güzel bir şey." derdim ve kollarımı sonuna kadar açarak ne kadar güzel olduğunu gösterirdim. Şimdi 5 yaşımda olmak vardı. Ben 5 yaşımdan beri hiç gövde gösterisi yapmadım, tabancamı şakağıma dayayıp kendimi hiç öldürmedim.
olcay "kolpa" bayram

Hiç yorum yok: