Pazartesi, Nisan 17, 2006

Vize Zamanları

Haftaya vizeler başlıyor ve ben ders çalışmaktan kaçmak için ya bir şeyler okurum yada yazarım. Normalde bir iki köşe yazarını okuduğum gazetenin cılkını çıkartır bütün yazılarını okurum. Ekonomi sayfasın da ki sıkıcı yazıları bile şiddetli takipçisi gibi okurum. Yazı yazmak içinde kağıt kalem kullanmaya üşenirim ve cep telefonumun mesaj hafızasını doldurana kadar yazılar yazarım. Güzel yazılarımda olmuştur aslında sadece benim beğendiğim. O değil de gelmek istediğim yer ilk kez böyle bir yazı yazma gazını bilgisayara aktarıyor olmam bana garip geldi ama bunun size bir etkisi yok tabi. Ömer ve Bagon bu lafım size "Bende kestirdim saçlarımı!" iki gün oldu. Tamam kesilince yaşanmışlıklar falan gidiyor ama sonra yıkanıncada oh mis tertemiz sayfalar açıyorsunuz hayatınızda. Az önce bir karar aldım " Artık aptal rolü yapmaktan bıktım ulan!" şeklinde. İnsanları aslında hiç iplemiyorum ve çok ayrı bir dünyada yaşıyorum. Bunun sonucunda çoğu yerde insanların aşırı derecede önemsediği konularda ben umursamaz davranıyorum ve aptal yerine konuyorum. Bunu iki üç dakika öncesine kadar önemsemiyordum. Artık önemsiyorum. Ben aptal değilim, insanların aptallığı bana yansıyor. Sizler çok basit olayları kafasına takan, mantıksız kararlarda duyguyu öne süren, basit insanlarsınız. Ben sizin gibi değilim. Sadece dışlanmamak için sizin gibi davranmaya çalıştım ama artık doğru olanın benim dünyam olduğunu ve sizin düşük yaşam formları olarak yaşadığınızı düşünüyorum. Yarın, öbürgün istiklal caddesinde kasıla kasıla yürüyen birini görürseniz o ben değilimdir, ben yine boynu bükük ama sizlerden daha zeki olduğunu düşünen halimle yürüyeceğim...

Tamam sakinim. İki dakika sinir yaptım ve geçti, gitti. Bu yazı tam anlamıyla kendini bir halt sanan benim ellerimden çıkmış, salaklık belgesidir. Bir anlık hislerle yazdım ve şu anda bunu sitede yayınlamam gerektiğini düşünüyorum. Ben daha zeki olsaydım bi kere bu yazıyı yazmazdım. Hepimiz aynıyız aslında bunu görebilmek önemli olan. Sadece ilgilerimiz farklı.

olcay "esirge" bayram

Hiç yorum yok: